Ubezpieczenie

Ubezpieczanie, prowadzonej  przez Spółkę działalność  obejmuje:  czynności  doradztwa podatkowego, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy  o doradztwie podatkowym.
czynności usługowego prowadzenie ksiąg rachunkowych  i innych czynności objętych ubezpieczeniem uzupełniającym

Ubezpieczyciel: PZU S.A.

Biuro rachunkowe obowiązkowe ubezpieczenie - minimalna kwota ubezpieczenia OC dla Biura Rachunkowego uzależniona jest od zakresu działalności jakie biuro wykonuje. Minimalna suma gwarancyjna jest regulowana przepisami prawa i wynosi odpowiednio: 15 000 euro - jeżeli przedmiotem działalności jest wykonywanie czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i czynności doradztwa podatkowego; 10 000 euro - jeżeli przedmiotem działalności jest wyłącznie wykonywanie czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych; 5000 euro - jeżeli przedmiotem działalności jest wyłącznie wykonywanie czynności doradztwa podatkowego. Nasze biuro rachunkowe posiada ubezpieczenie obowiązkowe z sumą gwarancyjną określoną na poziomie 15500 euro oraz dobrowolne ubezpieczenie w zakresie naliczania płac i rozliczeń z ZUS z sumą gwarancyjną określoną na poziomie 20000 pln.